П`ятниця, 24.03.2017, 17:01
  ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Енергодарської міської ради Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Конспект уроку з англійскої мови 4 кл. Регистрация Вход
Меню сайту

Наші блоги
Блог заступника директора з НВР ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9
Блог вчителя анлійської мови Лисенко М.В.
Блог вчителів початкових класів
Блог вихователів ГПД
Блог психологической службы ЭУВК№9
Блог Скирди О.П. Аварель-ка"
Блог 2-А класу "Затейники-2015"
Блог 2-Б класу "Муравьишки new"
Блог 3-А класу "Лучики"
Блог 3-Б класу "Неугомон"
Блог 4-А класу "Мы теперь - выпускники"
Блог 4-Б класу "Веселка"
Блог 1-А класу "Дружные ребята"
Блог 1-Б класу "Искорки"
Сайт учителя-логопеда Башаковой Елены Васильевны
Блог Діденко Ю.В. "Территория здоровья"
Блог "Методичне об'єднання для вихователів старших груп"
Блог вчителя фізичної культури Лебідь О.В. "Максимум"
Блог Калугіної Н.В. "Волшебный мир музыки"

Навчальні заклади
ЕНВК №1
ЕЗОШ №2
ЕБГ"Гармонія"
ЕЗОШ №4
ЕНВК №5
ЕЗОШ №6
ЕЗОШ №7
ЕБЛ
ЕНВК"ЗНЗ-МНВК"
ДНЗ №4
ДНЗ №10
ДНЗ №13
ЕМАН
ЦТКС

Інтелект. конкурси

Тема уроку: Мій дім. Дитяча кімната.
Мета:
практична: закріпити лексичний матеріал, структуру "There is”, прийменники місця, вчити самостійно використовувати закріпленний матеріал;
розвиваюча: розвивати навички і вміння всіх видів мовленевої діяльності;
виховна: виховувати культуру спілкування, дбайливе ставлення до речей, любов до свого помешкання.
обладнання: підручник, дошка, тематична наочність, аудіокасета, роздруковані вірші.
Тип уроку: закріплення і застосування знань, вмінь, навичок.
Хід уроку.
Організаційний момент.
а) привітання, бесіда про відсутніх. Hello, kids! Glad to se you! How are you today? Are all present?
б) входження в мовне середовище (мовна гімнастика). Вірш "Дні тижня”.
What day is it today?
2.  Основна частина.
1) повідомлення теми, її мотивація. Today we’ll speak about your flat and your room. English people like their home and often say "Home, sweet home”. And you? Do you like your home? You know a nice poem about home. Let’s recite it. (Вірш "Home”)
Закріплення лексичного та граматичного матеріалу.
2) Створення ситуативного діалога з теми на базі вивченого матеріалу (робота в парах). You live in Energodar. Now role – play the situation. Two children meet each other and ask about where they live and what street they live in. Work in pairs. Let’s listen to some pairs. All the rest listen and say who was the best. (діти слухають, оцінюють товаришів)
3) Складання розповіді про квартиру (закріплення лексики і структури There is….) And now tell me: Do you live in a private house or a block of flats? What rooms have you got?  (a sitting room, a bedroom, a kid’s room, a bathroom, a kitchen) Now tell me about your flat. (розвиток монологічного мовлення)
4) Вправа на закріплення і корекцію лексики. (що є в кімнаті)
Let’s speak about kid’s room. Many children have got their own rooms. You have got many things in you room. What are they? Let’s remember. (діти називають речі на малюнках)
5) Вправа на закріплення і використання лексики в структурі "There is”
What is there in your room? (діти складають речення по зразку на дошці)
6) Перевірка домашнього завдання  (закріплення прийменників місця). And what about Oksana? Oksana has got her own room too. Open your books, read and fill in the right words (діти читають домашнє завдання, вставляючи неохідні прийменники місця).
7) Закріплення лексичного матеріалу в структурі  "I am fond of”… (робота в парах). Robby is a funny robot. He helps us to learn English. Now he wants to know what you like most of all in your room. (вправа 6. с. 69). Work in pairs
8) Рухлива хвилинка (діти під музику виконують вправи)
9) Вправа на читання, розуміння тексту, відповіді на запитання
Oh, there’s an E- mail from our Robby. Who will help me to read it? And now let’s answer his questions.
            Have you got a computer at home?
            What can you do on it?
            Can you go on the Internet?
10) Застосування набутих знань
    а) опис дитячої кімнати (структура "There is”, прийменники "on”, "in”, "near”) за малюнком вправи 8 с. 70 підручника
    б) складання розповіді про свою кімнату по зразку за допомогою вчителя. Try to make up a story about your room.
    в) самостійна письмова робота : скласти речення, використовуючи структуру "There is”…
11) Підведення підсумків, оцінювання.
12) Інформація про домашнє завдання (вправа 4 с. 68, вправа 7 с. 69)
13) Прощання.          
Корисне

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 367

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів

Copyright MyCorp © 2017 Безкоштовний хостинг uCoz