П`ятниця, 20.01.2017, 02:29
  ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Енергодарської міської ради Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Проект учнів 4 класу «Моя матуся – особлива» Регистрация Вход
Меню сайту

Наші блоги
Блог вчителя анлійської мови Лисенко М.В.
Блог вчителів початкових класів
Блог вихователів ГПД
Блог психологической службы ЭУВК№9
Блог Скирди О.П. Аварель-ка"
Блог 2-А класу "Затейники-2015"
Блог 2-Б класу "Муравьишки new"
Блог 3-А класу "Лучики"
Блог 3-Б класу "Неугомон"
Блог 4-А класу "Мы теперь - выпускники"
Блог 4-Б класу "Веселка"
Блог 1-А класу "Дружные ребята"
Блог 1-Б класу "Искорки"
Сайт учителя-логопеда Башаковой Елены Васильевны
Блог Діденко Ю.В. "Территория здоровья"
Блог "Методичне об'єднання для вихователів старших груп"
Блог вчителя фізичної культури Лебідь О.В. "Максимум"
Блог Калугіної Н.В. "Волшебный мир музыки"

Навчальні заклади
ЕНВК №1
ЕЗОШ №2
ЕБГ"Гармонія"
ЕЗОШ №4
ЕНВК №5
ЕЗОШ №6
ЕЗОШ №7
ЕБЛ
ЕНВК"ЗНЗ-МНВК"
ДНЗ №4
ДНЗ №10
ДНЗ №13
ЕМАН
ЦТКС

Інтелект. конкурси

Використання проектної технології на уроках в початковій школі

Вже понад 15 років в м. Енергодарі працює навчально-виховний комплекс №9. Серед багатьох предметів, які є в учнівському розкладі, діти поглиблено вивчають англійську мову. Навчити маленьких дітей англійської мови, зацікавити і підтримати інтерес до її вивчення – це доволі складна задача. Вона постійно вимагає від вчителя пошуку і запровадження нових ідей і методик.

Проектна технологія дозволяє розкрити творчі здібності дітей, поліпшити рівень знань учнів з предмета, активізує їхню роботу в класі та вдома.

Мета якнайширшого використання творчих здібностей учнів надихнула нас на думку залучити дітей до створення проекту з двох предметів: англійської мови та образотворчого мистецтва. Адже загальновідомо що учні, особливо початкової школи, мають неабиякі здібності відтворювати свої думки і враження в малюнку, а це в свою чергу допомагає кожній дитині розкритися і успішніше засвоїти мовний матеріал з англійської мови. Пропонуємо вашій увазі проект, створений учнями 4 класу.

 

Автори: Стеблюк Надія Павлівна, вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель;

Лебеденко Світлана Вікторівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.

Запорізька обл.

м. Енергодар, НВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9

 

Проект учнів 4 класу

«Моя матуся – особлива»

(My mummy is special)

Навчальні предмети: англійська мова, образотворче мистецтво.

Тривалість: 2 тижні.

Тип проекту: індивідуальний, інформаційний, практичний.

Мета:

- формувати мовну та мовленнєву компетенції у межах тем «Моя сім’я», «Зовнішність», «Уподобання»;
- активно застосовувати мову, що вивчається;

- розвивати навички письма: навчити підписувати листівки;

- навчити обґрунтовувати власну думку, твердження, відбирати та систематизувати потрібну інформацію, робити самооцінювання;

- формувати в учнів соціокультурну компетенцію;

- закріпити знання учнів про портрет та засоби його виразності;
- навчати спостерігати, дотримуватись в зображенні пропорцій та розмірів;

- розвивати в учнів творчі здібності, навички та вміння малювати портрет;

- формувати образне, логічне, просторове мислення;

- виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, любов до рідної матусі, пріоритет сімейних цінностей.

Очікуваний результат: кожен учень створив плакат «My mummy is special» та листівку з привітанням, розповів про свою матусю .

 

Етапи створення проекту.

1. Підготовчий етап.

Образотворче мистецтво.

На уроках образотворчого мистецтва діти знайомляться з майстрами портретного жанру; вчаться відрізняти портретний жанр від інших, вивчають його особливості. Учні вивчають основні пропорції голови людини, вчаться малювати портрет людини. Діти вивчають мімічні зміни обличчя людини, засоби виразності при створенні портрету.

Вчитель знайомить учнів з основами виготовлення вітальних листівок, діти повторюють розташування основних та другорядних зображень листівки; обговорюють який настрій створюють вітальні листівки. Діти вчаться виготовляти листівки.

Англійська мова.

На уроках англійської мови учні повторюють лексичний матеріал за темами «Зовнішність», «Уподобання». Діти вчаться описувати зовнішність, підбираючи потрібні лексичні одиниці за планом:

-colour hair;

-colour eyes;

-form of  a face.

Вчитель орієнтує учнів на відповіді на запитання щодо своєї мами.

What’s your name?

What colour is her hair/ are her eyes?

What is she like?

Where does she work?

What’s her favourite season?

What’s her hobby?

What’s her dream?

What can she do well?

 How do you help your mother?

Потім вчитель з’ясовує у дітей, чи на всі запитання вони змогли відповісти, чи добре вони знають своїх матусь, чи хотіли б вони виконати проект, присвячений мамам, показати їм свої почуття і привітати їх зі святом 8 Березня. Діти вчаться розповідати про свою маму. Для цього їм пропонується заповнити таблицю, підібравши потрібні лексичні одиниці, та використати зразки.(див. додаток 1) Щоб заповнити таблицю учням треба отримати у мами деякі відповіді, тому частину завдання  діти виконують дома.

Учні вчаться підписувати вітальні листівки, використовуючи зразок.(див. додаток 2)

Діти знайомляться з тим, як вітають своїх матерів британці, які слова вітання вони присвячують їм. Вчитель ознайомлює зї зразками англійських вітальних листівок.

Очікуваний результат етапу: створено дружню атмосферу підготовки до свята мам; учні зосередились на тематиці проекту «My mummy is special», повторили матеріал за темами «Зовнішність» (Appearance), «Уподобання» ( Favourites), навчились розповідати про своїх мам; ознайомились з портретним жанром в живопису; навчились малювати портрет, виготовляти і підписувати листівку.

 

2. Збір ідей щодо проекту.

Вчитель заохочує дітей до обговорення ідей для проекту щодо змісту, форми, презентації, пропонує використати знання, набуті на уроках образотворчого мистецтва та англійської мови на практиці.

Всі ідеї та пропозиції записуються на дошці, систематизуються ( вчитель допомагає); діти визначають, який результат вони хочуть отримати.

Ідеї щодо:

-кінцевого результату: кожен створить плакат, складе розповідь; виставка матусиних портретів;

-змісту: зовнішність, уподобання, хобі; як я допомагаю мамі, мамині мрії;

-оформлення: малюнки, листівки;

-презентації: на уроці, на святі мам.

Очікуваний результат етапу: зібрані і систематизовані ідеї щодо змісту, оформлення, кінцевого результату, презентації проекту «My mummy is special», учні навчилися відбирати і систематизувати потрібну інформацію.

3. Планування.

1) Остаточне визначення кінцевого результату проекту:

-індивідуальні учнівські плакати;

-розповідь «Моя матуся особлива».

2) Визначення структури плакату:

-матусин портрет (малюнок);

-індивідуальні учнівські письмові роботи (твір про маму): опис зовнішності, уподобання, хобі, улюблені речі, риси характеру, як я допомагаю мамі;

-вітальна листівка: поздоровлення зі святом 8 Березня.

3) Визначення часу здійснення проекту (за два тижні до свята 8 Березня).

4)Визначення, що необхідно для здійснення проекту:

-отримати інформацію у мам щодо їх уподобань;

-спостерігати за обляччям мами у різному настрої;

-додаткові матеріали: фотографії, малюнки, листівки;

-оформлення: кольоровий папір, олівці, фломастери, клей, ножиці, фарби.

5) Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання.

Очікуваний результат етапу: визначили остаточно, з яких частин буде складатись проект, що необхідно для здійснення проекту.

4. Основна робота над проектом.

Образотворче мистецтво.

1) Діти малюють портрет мами на уроці образотворчого мистецтва в два етапи:

-олівцем;

-фарбами.

Вчитель керує їхньою роботою, допомагає, якщо виникають труднощі.

2)  Виготовляють на уроці вітальну листівку.

3) Вчитель дає завдання учням підготувати дома деталі для декоративного оздоблення плакату ( вирізати листочки, квітки, деталі для орнаменту з кольорового паперу).

Англійська мова.

1) Діти виконують письмову домашню роботу в зошитах «About my mummy» по частинах:

-зовнішність і уподобання мами;

-хобі, характер, як я допомагаю мамі.

2) Підписують листівку англійською мовою, виготовлену на уроці образотворчого мистецтва.

Вчитель консультує учнів: відповідає на запитання, допомагає виправити помилки, подолати виникаючі труднощі.

Очікуваний результат етапу: написані основні матеріали за схемою проекту «Моя матуся особлива», підписана виготовлена листівка; намальовано портрети мами.

5. Створення остаточного варіанта та його оформлення.

На уроці образотворчого мистецтва діти закінчують оформлення проекту. Для цього використовують намальовані портрети мам, написаний на окремому аркуші твір про маму «About my mummy», виготовлену і підписану листівку, підписують назву плакату «My mummy is special», використовують підготовлені дома деталі для декоративного оздоблення.

Очікуваний результат етапу: оформлений проект «Моя матуся особлива».

 

6. Підготовка і презентація проекту.

1) Діти готують розповіді, вирішують, де краще розмістити виставку робіт, визначають послідовність виступів, вчать напам’ять вірші про маму.

2) Готують презентацію проекту на уроці англійською. У своїй розповіді учні обґрунтовують думку, чому вони вважають свою маму особливою.

3) Організується виставка плакатів «Моя матуся особлива» до свята 8 Березня.

Очікуваний результат етапу: презентовано проекти «Моя матуся особлива» на уроці в класі; зроблено виставку учнівських плакатів до свята 8 Березня.

7. Підбиття підсумків.

1) Обговорити, що саме сподобалось дітям у цьому проекті, що вийшло найкраще, які труднощі виникали, як діти їх долали.

2) Оцінити кожне завдання. Для самооцінювання пропонується

 5-бальна шкала:

I can write about my mummy

        (твір)
 1  2  3  4  5
       I can make and write the post card
         ( листівка)
 1  2  3  4  5

I can talk about my mummy

         ( розповідь)
 1  2  3  4  5

I can draw my mummy

        ( портрет)
 1  2  3  4  5

>>>

Корисне

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 362

Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів

Copyright MyCorp © 2017 Безкоштовний хостинг uCoz