Субота, 27.05.2017, 18:32
  ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Енергодарської міської ради Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Уроки з використанням проектної технології Проект учнів 3-х класів «Seasons» («Пори року») Регистрация Вход
Меню сайту

Наші блоги
Блог вчителя анлійської мови Лисенко М.В.
Блог вчителів початкових класів
Блог вихователів ГПД
Блог психологической службы ЭУВК№9
Блог Скирди О.П. Аварель-ка"
Блог 2-А класу "Затейники-2015"
Блог 2-Б класу "Муравьишки new"
Блог 3-А класу "Лучики"
Блог 3-Б класу "Неугомон"
Блог 4-А класу "Мы теперь - выпускники"
Блог 4-Б класу "Веселка"
Блог 1-А класу "Дружные ребята"
Блог 1-Б класу "Искорки"
Сайт учителя-логопеда Башаковой Елены Васильевны
Блог Діденко Ю.В. "Территория здоровья"
Блог "Методичне об'єднання для вихователів старших груп"
Блог вчителя фізичної культури Лебідь О.В. "Максимум"
Блог Калугіної Н.В. "Волшебный мир музыки"

Навчальні заклади
ЕНВК №1
ЕЗОШ №2
ЕБГ"Гармонія"
ЕЗОШ №4
ЕНВК №5
ЕЗОШ №6
ЕЗОШ №7
ЕБЛ
ЕНВК"ЗНЗ-МНВК"
ДНЗ №4
ДНЗ №10
ДНЗ №13
ЕМАН
ЦТКС

Інтелект. конкурси

Навчальний предмет: англійська мова.

Тривалість: два тижня.

Тип проекту: колективний, практичний.

Мета:

- формувати мовну та мовленнєву компетенції в межах теми  «Seasons»;

- активно застосовувати лексичний матеріал в усній та письмовій  формі;

- формувати самостійну творчу працю;

- вчити працювати в групах;

- вчити обґрунтовувати власну думку, твердження, відбирати та систематизувати потрібну інформацію;

- розвивати увагу, мислення, творчі здібності учнів;

- виховувати любов до природи.

 

Очікуваний результат: створено газету «Seasons».

 

                    Етапи створення проекту

 

  1. Підготовчий.

Проект створюється в кінці вивчення теми «Пори року». Учні вже мають певні знання та навички з теми. На уроці англійської мови діти повторюють лексичний матеріал з теми, основні граматичні структури: It is cold (warm); It rains(snows) in autumn (winter); та інші. Учні вчаться складати розповіді про пори року за зразком (дивись додаток), вчать вірші з теми. Вчитель пропонує дітям відповісти на запитання.

How many seasons are there in a year? What are they?

How many months are there in every season? What are they?

What is the weather like in winter (spring, summer, autumn)?

What do you like to do in winter (spring, summer, autumn)?

What is your favourite season? Why?

Are all seasons beautiful? Why?

Вчитель ставить перед дітьми питання : Чому кожна пора року прекрасна?

Після цього пропонує учням створити проект, в якому відтворити красу кожної пори року і довести , що кожна пора року чудова.

   Учні розподіляються на чотири групи, залежно від обраного кольору. Кожний колір визначає певну пору року: blue – winter; green – spring; red – summer; yellow – autumn.

Очікувальний результат етапу: створено дружню творчу атмосферу та мотивацію для виконання проекту. Діти зосередились на тематиці проекту, розподілились на групи, повторили лексичний та граматичний матеріал з теми. набули певних навичок для складання розповідей про пори року.

 

  1. Збір ідей щодо проекту.

Кожна група пропонує свої ідеї щодо проекту. Ідеї обговорюються  та систематизуються. Ідеї щодо:

- кінцевого результату: кожна група прийме участь в створенні колективної газети «Seasons»;

-  змісту: назви місяців, погода, опис природи, чим можна займатись кожної пори року; вірші, загадки;

-  оформлення: малюнки, кращі твори, декоративні елементи оздоблення;

-  презентації: на уроці англійської мови.

Очікуваний результат етапу: зібрані та систематизовані ідеї щодо змісту, оформлення, кінцевого результату, презентації проекту «Seasons»; учні навчились відбирати та систематизувати потрібну інформацію.

 

  1. Планування.

1)     Остаточне визначення кінцевого результату: колективна газета «Seasons».

2)     Визначення структури газети:

-         кращі учнівські малюнки з теми;

-         кращі твори учнів про пори року;

-         вірші , загадки про кожний сезон.

3)     Визначення часу створення проекту (два тижня).

4)     Визначення що необхідно для здійснення проекту:

-         написати твори про пори року (кожна група працює за обраною темою), відібрати кращі твори;

-         намалювати малюнки за темою (кожна група працює за обраною темою), відібрати кращі;

-         підібрати вірші, загадки (кожна група про свою пору року);

-         оформлення: кольоровий папір, олівці , фломастери, клей, ножиці, фарби , декоративні елементи оздоблення.

Очікуваний результат етапу: визначили остаточно, з яких частин складатиметься проект, що необхідно для його здійснення.

 

  1. Основна робота за проектом.

Кожна група обрала певну пору року і вирішила як вона буде представляти її. Розподілили між собою обовязки: хто буде представляти свою пору року, хто буде малювати, хто писатиме твори та оформлятиме проект, хто буде підбирати вірші та загадки. Отже,  в кожній групі художники малюють, письменники пишуть твори та готуються представити свою пору року, дизайнери готують декоративні елементи оздоблення (вирізають листочки, сніжинки, квіти та інше), журналісти  шукають вірші, загадки. (Завдання виконується дома)

Вчитель консультує учнів: відповідає на запитання, допомагає виправити помилки, подолати труднощі.

Очікуваний результат етапу: написані основні матеріали за схемою проекту «Seasons», намальовано малюнки про пори року, підібрані вірші та загадки.

 

  1. Створення остаточного варіанту проекту та його оформлення.

Журналісти збирають весь підготовлений кожною групою матеріал, разом з учителем відбирають кращі роботи. Дизайнери з кожної групи разом закінчують оформлення проекту. Для цього використовують відібрані малюнки, твори, написані на окремому аркуші, зібрані вірші , загадки. Вчитель допомагає дітям. (Робота виконується в позакласний час).  

Очікуваний результат етапу: оформлена газета «Seasons».

 

  1. Підготовка і презентація проекту.

1)     Кожна група  готує розповідь про обрану пору року, вчить вірші, вирішує, як найкраще виступити.

2)     Презентація відбувається на уроці англійської мови. Представники кожної групи читають вірші, розповідають про свою пору року, доводячи, що кожна пора року чудова. Оформлена газета вивішується на дошці.

3)     В кінці учні роблять висновок: кожний має свою улюблену пору року, але всі вони прекрасні. (There is something in every season).

Очікуваний результат етапу: презентовано проект «Seasons».

 

 

  1. Підсумки.

1)     Обговорити, чи сподобалось дітям працювати над проектом, які труднощі виникали , як діти їх долали.

2)     Оцінювання роботи кожної групи, визначення переможців. Критерії оцінювання:

-         твори (письменники)  – 5б.

-         малюнки (художники) – 5б.

-         підбір віршів і загадок (журналісти) – 5б.

-         участь в оформленні (дизайнери) – 5б.

-         виступи на презентації проекту – 5б.

3) Група, яка набрала найбільшу кількість балів нагороджується веселими смайликами. Найбільш активні учні отримують високі оцінки.   

 

                                                                           Додаток

 

  1. Choose and use the words in your stories about seasons

 

Winter: December, January, February, snow, cold, frosty, slippery, day, night, short, long, ski, sledge, skate, play snowballs, play hockey.

 

Spring: March, April, May, weather, cool, warm, green grass, small leaves, the sun shines, roller-skate, ride a bike, play games outdoors.

 

Summer: June, July, August, bright, hot, sunny, blue sky, a lot of flowers, a lot of fruit and vegetables, swim, go to a picnic, play different games outdoors.

 

Autumn: September, October, November, yellow, rain, windy, changeable, cold, cloudy, leaves of different colours, tasty season, play outdoors or stay at home.

 

  1. Write a story about your favourite season. Change the underlined words if you need

 

We like winter. Winter comes after… The winter months are: …Winter is …   It is … in winter. It often … inwinter. The weather is … in winter. The days are…, the nights are…. Winter is the coldest season of the year. Children like to… in winter.

 

 

 

Корисне

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 370

Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів

Copyright MyCorp © 2017 Безкоштовний хостинг uCoz